Mys

Var så himla seg tidigare ikväll, det känns verkligen som att jag kommer att bli sjuk. Men efter lite smsande med Lina bestämde jag mig för att åka och mysa lite med min halte vän i stallet. Tänkte först gå en promenad med henne så hon fick komma ut lite. Men det tyckte inte Lina så jag åkte dit och borstade, borstade och masserade hela henne. Hon var super duktig och verkade för en gångs skull njuta av lite närhet. Visa tycker inte alls speciellt mycket om att bli borstad och pillad på. Men vi kommer framåt och om man är väldigt väldigt lugn så går det bättre. Benet kändes inte lika annorlunda motför det andra benet idag. Och vi var ju bara i boxen så jag vet inte om hon haltar fortfarande.
 
Jag myste runt med alla hästarna men mest med Visa. Noa var super kelig och vill helst stå med huvudet i din famn hela tiden. Lukas var lika gullig som vanligt men han vill inte direkt mysa. Dansa var för en gångs skull jätte mysig. Först ville hon bitas och va dryg men sen kom vi fram till att om jag kliar henne i manen så bits hon inte längre. Hon var så lugn och stilla, har aldrig sett henne så med mig faktiskt.
 
Hade med kameran och smattrade av några foton..









Tror ni man vill åka hem när de kollar efter mig såhär?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Dansa hade legat och sovit ser jag :)

Svar: Ja lilla tjejen kanske växer..
Hanna

2013-03-04 @ 22:38:13
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0