Planerar

Njuter av livet och dricker en kopp te.
 
Imorgon klockan 08.00 går jag av jobbet och sen är jag ledig till på måndag morgon. Jag älskar att vara ledig när jag har jobbat. Jag är hästvakt till Tage(Ser ni hästen på kortet på kortet på datorn? det är Tage och Lina som hoppar) och Elis fredag-söndag så mycket tid går dit. Men resterande tid ska jag ju också leva. Just nu har jag planerat fram till ca 15 imorgon fredag. Har ni några tips på vad jag kan göra? Händer det något roligt i helgen?
 
Idag har jag utmanat alla mina luktsinnen och bakat upp lagret av fikabröd här på jobbet. Mintrutor och bananmuffins med en dutt kanel. Det doftar väldigt gott här! Jag älskar att baka. Jag tycker inte att någonting inom lchf bakverk är i närheten av så gott som mjöl, socker och sånt shiit. Så det är inte roligt att baka lchf av just den anledningen att det inte blir supergott. Jag äter då hellre en bit mörkchoklad. 
 
Ska lägga ut det andra receptet till er snart också. Tonfisksås. Låter väl sådär men var riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0