Storhandlat

Det är så himla härligt att ha frysen full med mat nu när min budget är kass. Nu har jag bullat upp med det jag tror att jag behöver på en månad. Får se om det håller. Jag kommer att småhandla grädde, bär och säkert något mer.
 
Jag fick en riktigt bra kommentar i kassan idag "Du köper alltid bara bra produkter!". Tänk att jag slarviga Hanna liksom köper bra produkter. Maten är jag dock ganska noga med. Hur gör ni när ni handlar? Ekologiskt eller det billigaste eller det som ni tycker är godast?


Hon sa även att det jag handlar är dyrt. Mmm men det kanske är bra i längden sa jag. Men jag vet inte. Hur mycket påverkar det vi äter kroppen och livet tror ni? Det kanske bara är inbillning.
 
Nu ska denna Hanna masa sig iväg på gymmet för pass nummero 16, Wohooo då är jag mer än halvvägs. Pepp pepp pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0