TV kväll

Måndagar är min tvkväll eller jag kollar på ett program iaf. Det Okända! Det är så spännande och varje program är bra. Svängde in på ICA en sväng nyss och skulle köpa jordgubbar, de kostade tio kronor. Först skulle jag betala med en avi och mitt pass eftersom jag glömt min plånbok på jobbet. Jag gick till kassan och fick prata med en super trevlig tjej som sa att det inte var några problem att betala med den där. Så jag gick in och hämtade jordgubbarna men sen stötte jag på ett vitkålshuvud som jag blev galet sugen på så det åkte också med.
 
Väl i kassan så öppnar tjejen jag pratade med precis en ny kassa så jag gick där. Det var inga problem att betala med den där lappen. Men så hade jag ju inget ICAkort och då kostade ju inte jordgubbarna tio kronor längre. Så typiskt. Så jag sa "Ja jag får väl skylla mig själv!" och hon svarar "Ja du får nog göra det!" Haha härlig människa. Jag gillar verkligen raka svar och inge krusiduller. Men lite ovanligt är det dock. Hon erbjöd sig att plocka bort dom men det ville jag ju såklart inte.
 
Vad tror ni att jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0