Torsdag

Imorgon måste jag träna ett pass. Det är svårt att få ihop det med två hundar. Det är ju mitt fel eftersom jag inte lämnar dom alls. Jag skulle nog kunna lämna de båda hemma en timme nu men det gör jag inte. Så vi hänger ihop varenda sekund av varenda dag. Och tex cykla är svårare med två hundar än en. Baltazar brukar ju alltid springa lös och så tar jag fast honom eller säger åt honom att ligga ner om vi möter någon. Men det hinner jag inte med två tror jag. Och det är alldeles för varmt för gymmet. Gå är det enda som funkar och mina ben är fortfarande trötta haha.. Galet men riktigt bra!
 
Imorgon ska vi plocka lite här hemma i lägenheten, it´s still KAOS! Sen kommer målarna och målar fönstren?! Trodde att de hade gjort det. Sen åker vi nog till stallet och mockar och donar lite. Kvällen spenderar vi med Lina. Kommer nog bli en riktigt bra dag! Älskar att vara ledig när jag vet att jag ska jobba snart igen. Nu ska vi faktiskt gå och sova. Har haft mysig familje middag ikväll och firat mitt jobb haha.. vi gillar att fira! Vi har varit ute i princip hela dagen. Vidar har hängt med mig och hundarna så vi har ridit och åkte fyrhjuling och rejsat runt. 
 





Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kan åka till stallet när jag slutar! :)

2013-05-16 @ 22:56:29
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0