21 november

Jag sitter här och undrar i mitt stilla sinne hur jag ska göra för att gå ner mina sista kilon. Om jag inte kommer att lyckas nu med så mycket träning som jag ändå ska få in per vecka framöver så kommer jag nog aldrig att lyckas med hjälp av träningen. Maten måste bli bättre som vanligt. Jag ska kanske prova på Periodiska fastan igen fram till jul. Jag gillar ju allt eller inget grejen. Och när jag körde PF så var jag ju alltid så hungrig att jag ville äta klockan 12 har jag för mig. 
 
Jag behöver en plan.
Målen är:
att hinna med alla 28 pass som är kvar att utföra detta år för att nå 183 pass.
att köra PF  med tiderna 13-21.
att laga storkok minst en gång per vecka.
 
Så min plan för att lyckas med detta är Ät riktig mat, ät mer fett, ät ekologiskt och Kämpa?! Kör på med PF nu fram till sista november och så gör jag en utvärdering.
Fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0