Hungrig - yes box

Äntligen är jag hungrig igen. Nu kan jag ju lägga mer tid och fokus på maten istället för träningen. Började på PF grejen igen och det har satt igång mitt sug efter mat precis som jag trodde. Men det är ju en risk i det också eftersom om jag inte äter MAT då så kan ju vad som helst slinka ner i magen. Än har det gått väldigt bra. Är inte sugen på något utanför LCHF kostens ramar. Eller ja pepparkaksdeg, det skulle jag nog kunna leva på. Jag tänker inte komplicera till det här på något sätt nu utan ska köra på såhär, enkel och god mat ofta(3 gånger per dag iaf). Det som går sämst är att äta klockan 13 för jag är ofta borta på saker den tiden. Igår hade jag med en burk med "lunch" till stallet för direkt efter skulle jag iväg och träna.
Blåbär - kanel - turkyoghurt - grädde - valnötter

Dock åt jag denna halv tre istället för 13 eftersom jag var ute med hästen. Men jag blev mätt och glad och hade bra energi till träningen. När jag kom hem käkade jag Quorn röra med paprika och lök och en "lchf pasta" som jag fått. Tror dock inte på sånna grejer så jag skulle inte köpa den själv. Jag åt tre! potioner, riktigt gott och nu är jag supermätt. Idag är det en borta dag så vi får se hur det går då men har två matlådor som jag kanske kan värma nånstans. Hittade valnötsbröd i frysen och blev galet sugen på Fattiga riddare!! Får nog bli det innan bion ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0