I Ljus och Mörker

Har vart på teater med Johanna och våra mammor ikväll. Den var lite underlig. Väldigt hoppig i tiden från gammalt till nutid. Men otroligt duktiga människor som spelade alla roller. De sjöng galet bra och det skulle vart mer av det tycker jag! Tjejen som spelade Anna var verkligen så himla duktig och bra på alla sätt och vis. 
 
 
Suddig bild är alltid bättre än inget i min värld. Så här ser ni mitt sovrum. Kom på att mitt sovrum inte skulle bli klart på över en vecka om jag ska frakta hem sänggaveln till mamma och pappa och sen ha tid att åka dit och måla den minst 2 gånger och sen få hem den. Så jag struntade i att måla den och monterade ihop den precis som jag hade den förut. Det känns som att det funkar även om det inte var så jag ville ha den från början. Men nu har jag ett sovrum med en riktig säng och inte en madrass på golvet. Cosy!
 
I denna lägenhet ska jag satsa på ljuskällor av alla de slag. Alla ska ha sin plats och det ska inte bli plåttrigt som jag lät kan få det för jag vill ha allt. Imorgon ska jag ta tag i vardagsrum och kök. Har fortfarande inga gardiner eller möbler i köket så det är ganska tomt. Vardagsrummet har en soffa, ett litet bord, en byrå och ett bord som jag har datorn på. Låter kanske mycket men är väldigt tomt och tråkigt. Får Blocket shoppa imorgon. Förövrigt har jag lite planer för imorgon. Blev hundlös så jag har planerat ett träningspass med Malin och kanske en partyyyy night i Bollnäs?! Or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0