God morgon

En riktigt härlig höst morgon är bra mysigt. Har varit iväg på en lägenhetsvisning åtta imorse. Haha det trodde ni inte om mig. Fick syn på den igår och eftersom jag vill kolla på den så fort som möjligt så var imorse klockan åtta den enda tiden de kunde denna vecka. Sov fem timmar. Men jag tror det räcker för jag har sovit så himla mycket nu när jag vart sjuk. Men nu är jag frisk!
 
Strax hämtar Johanna upp mig så ska vi åka till skogen och plocka svamp. Eller hon ska plocka svamp och jag ska vara sällskap. Hon har lovat att vi ska vara nära bilen hela tiden. Jag är livrädd för björnarna. Sen ska jag nog besöka gymmet en sväng innan det blir stallet och träning för Dansa och Lina.
Åt smoothie och två ostbröd med smör, getost och paprika till frukost.
Smoothie:
1 dl blåbär
1 dl hallon
1 dl grädde
1 dl yoghurt
1 msk cocosfett
1 mått detox
Fyll upp med kallt vatten

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Spännande med lägenhetsvisning :)

2013-09-23 @ 20:22:23
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0