Jag blev bjuden på mat!

Det blev en snabb middag eftersom vi hade lite bråttom allihopa. Mamma och pappa var bortbjudna, Johan skulle ut med fyrhjulingen, Linda och kidsen följde med mig till stallet. Väl i stallet traskade jag ut i hagen och tog fast Dansa och Noa. Då kommer Winston och galopperar och Dansa blir knäpp och skriker och sparkar. Jag släppte dom igen. Linda fick komma ner så släppte jag ut Winston snabbt och tog in honom först. Svårt att vara smidig och snabb i svinhal lera och med hästar som tokar runt. Men sen gick det jättebra. Alla hästar kom in hela, trygga och relativt rena. Vidar och Nils hälsade på Winston innan vi gav mat och släckte för natten.
200 spänn för en middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0