Lördag

Planen för idag är lite ostrukturerad. Ska nog ut ikväll vilket var ganska otippat, vill på loppis, vill till Annys glashytta och så ska jag ju till stallet. Om jag åker nu så hinner jag nog allt lite snabbt i alla fall. Jag är grymt sugen på smågodis! Mitt huvud goes bananas och bara tänker på vilka olika sorter det finns. Undra om det är på grund av att jag läser andra bloggar där de alltid skriver om godis på helgerna. Ja det spelar egentligen ingen som helst roll för jag ska inte äta dom. Men huvudet kan ju få spekulera om hur gott det skulle vara:).
 
Jag har kollat runt massor efter nya möbler och saker på köp och sälj, Blocket, Ikea och H&M idag och jag har hittat några små guldkorn. Ett sjukt fint sängbord men det kostade 300 kronor, är inte det lite dyrt för ett litet bord? Men det ser ut presis som jag vill. Måste dock byta sänggavel då också haha. Å vad jag längtar tills jag flyttar och allt är klart!
Detta skåp har jag köpt och ska ha sänglinne i!
 
Vet ni vad jag just kom på? Att jag ska ta på mig ridbyxorna idag IGEN! Jag kan inte fatta det här riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0