Nygatan 1

Det nya utestället i stan för mig?! Det är himlans fint! Känns dock väldigt ungt och hippt med skit dålig musik och dyra drinkar. Jag känner verkligen inga människor som går ut längre. Lite tråkigt att det inte kan vara som förr. Men om jag hade vart 18 så hade jag nog älskat stället. Johanna och jag strosade runt och pratade om livet på olika soffor här och där. Sen lyckades jag dra med henne till Night Life(tror att det heter så) en sväng och kolla läget, jag har aldrig vart där förut heller. Jag är ju aldrig ut mer än på Parken. Det var.... avlångt.
 
Jag fuskade också, drack eller åt en strawberry daiquiri, så gott! Sen träffade jag några av er som läser bloggen. Det var fler människor som kom fram till mig och pratade om bloggen eller min vikt än människor som jag känner. Ganska knasigt men så himla roligt! 
 
En riktigt bra kväll med min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0