Ops.. jag somnade..

Har haft en aktiv dag med Lina i stallen och så kom jag hem och somnade helt utmattad på soffan. Var och provred den där W hästen igen idag. Så svårt att bestämma mig även fast hästen verkar toppen!. Sen åkte vi till Storstallet och jag fick rida Tage! Det var riktigt roligt! Har en helt annan känsla när jag rider nu och det är så skönt! Jag var verkligen rädd när jag skulle rida honom förut. Hade hört så mycket om hur han är, han har dock aldrig varit så när jag ridit mina små rundor. Så vi kanske kan hitta en egen väg att gå. Det känns lite som att jag har en helt annan säkerhet på ryggen nu och det speglar nog av sig både på hästen och i ridningen. Sen att rida ut med Lina och Bronzac är ju göörmysigt.  Åhh, det var verkligen så härligt!
Lina och Bronzac igår..

Snart ska jag kolla på Det Okända!! Woohoo, blev så himla sur häromdagen då jag tänkte kolla på programmet från i måndags via play på datorn men det går tydligen inte längre.
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vad härligt :)

2013-09-08 @ 22:01:54
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0