Pusta ut

Har vart på stan idag för att kika efter saker jag skulle kunna vilja ha. Hittade ingenting roligt men köpte hundmat, deo och "kolla mask". Tur att jag inte hittade något roligt för det nödvändiga blev inte så billigt. Jag lämnade Baltazar hemma för han behöver ensamtränas. Han är ju med mig eller någon annan varje sekund av varje minut. Men det är väldigt behändigt att ha möjlighet att lämna honom hemma ibland. Förut när jag jobbade dagtid så var han hemma själv hela dagen.
 
Jag filmar lägenheten när jag är borta så jag kan se och höra vad han gör. Idag var han sten cool. Hoppade upp i soffan och la sig efter ca 1 minut och sen skällade han på brevbäraren sen upp i soffan igen. Jag är mycket nöjd med min prins! Stolt matte :)
 
Vi är på galet bra humör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0