Måndag

Jag har måndagar som scanna genom alla jobbsidor ordentligt dag. Så sparar jag alla jobb på en lista och skriver ansökningar som jag skickar iväg under veckan. Just idag hade jag redan en lista för jag scannade lite i lördags så nu har jag suttit och sökt lite jobb som jag egentligen inte vill ha men så jag söker för att jag vill ha ett jobb. På Arbetsförmedlingen räknar man kvantitet på sökta jobb inte kvaliteén vilket jag tycker är tråkigt.
 
Jag valde att skriva om ridpasset igår istället för matlagningen och recepten så det kommer ut idag. Eller jag tänkte lägga ut ett recept om dagen men skriva klart dom idag. Alla rätter blev riktigt goda trots att jag tröttnat lite på köttfärsrätter.
 
Smootihe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0