In Stockholmo

Snart ska vi hoppa i säng för att sova några timmar innan vi styr bilen mot Ullared. Idag har jag kört ner hit ensam och jag gillar verkligen att åka bil, även ensam faktiskt. Lite jobbigt med köerna i tunnlarna utifall bilen skulle paja bara. Sen jag kom fram har vi ätit, handlat, hämtat bilen på verkstaden(typ 1 timme bort) och umgåtts med barnen. Allt är så himla långt här. Jag körde bilen med alla barnen efter Hanna som körde bussen men sen bytte vi och herregud alltså att köra den mitt bland alla bilar och korsningar här. Sen måsta jag ju ha koll på vart Hanna åkte också för jag hittade inte alls runt Tyresö. Hanna har ju flyttat till ett stort hus här på Dalarö också så jag hittar inte ens hem igen haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0