Klockan 12

Varje dag klockan 12:** den kommande veckan kommer det att poppa upp ett "Detta har jag shoppat" inlägg här på bloggen så om ni är nyfikna på allt jag ha köpt så kan ni se det här då. Jag har delat upp det i kategorier så det inte blir så surrigt. Nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag skriver.
 
Imorgon jobbar jag dygn och sen är det ganska fullsmockat denna vecka i och med att jag börjar Fitcampen!! Ska bli sjukt spännande och jag hoppas att jag kommer att känna mig stark!! Nu måste jag sluta pyssla och skriva "Måste ha" listor.. Men fasiken så roligt det är att göra om hemma!
En bit av min nya hall :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2014-08-25 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0