Lördag

Idag har vart en riktigt fixar dag. Jag har dock vart så himla trött så jag tog en powernap i en timme mitt i allt kaos som jag skulle reda upp. Nu har jag en såå skön känsla i kroppen för allt som jag skulle ha gjort är gjort. Lägenheten är fortfarande lite kaos men det kan den få vara till på måndag då jag slutar jobbet. Denna gång slutar jag för alltid. De har tagit in en ny tjej istället för mig på grund av att jag inte har någon utbildning enligt seras mått mätt. Ena stunden känner jag mig skitarg och nästa bryr jag mig inte. Det är bara så synd att jag inte får jobba kvar för jag trivs så himla bra och jag vill ha pengarna!!
 
Jag var på Karlssons idag, de hade ganska mycket som Ullared hade. Tex en ugglekudde som tog slut på Uallared när jag var där och så fans den här hemma. Men så blev jag snål och köpte den inte ändå. Jag behöver inga fler kuddar. Däremot köpte jag en ny tavla. En helt ljuvlig tavla som ni ser här under. Visst är den fin?!
 
Att det är lördag idag har jag inte alls hängt med på. Jag mötte glada människor här ute på området tidigare när jag kom hem från handlingen och då tänkte jag på att det märks verkligen när det är helg på människor. Älskar alla helger? Jag trivs med att se dom så glada "bara" för att dom är lediga. Glada människor gör mig glad! 
 
Snart ska vi åka till stallet och fixa de sista med Dansa och så ska jag prova de nya tränsen som jag köpt. Köpte en grimma idag också, en med rosa på haha.. Senare ikväll ska jag fixa sallad till imorgon då vi åker på kvaliten. Tänk att denna dag äntligen är här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0