Mina has left

The city! Mina är en bästa vän på distans. Hon bor här några veckor på sommaren och nån vid jul. Resten av åren bor hon nere i Malmö. I sommar har jag haft lyckan att ha henne här länge eftersom hon har tatt körkort. Hon är så himla lugn och cool. Kärleksfull skulle nog vara det bästa ordet för att beskriva henne. Man känner sig sedd, älskad och värdefull i hennes närhet! Satan vad jag kommer att sakna henne!
 
Det kan hända att jag tar en tur ner till Skåneland någon gång i höst. Detta om jag kan slita mig och hitta en hästvakt till Winston och Ballen.
Igår tog vi ett kvällsdopp och idag lämnade hon Bollnäs för sitt älskade Malmö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0