Nu drar jag

Efter en morgon i stallet packar jag nu ihop mina pinaler och drar iväg på semester över helgen. Jag är inte direkt peppad men det ska ändå bli skönt att komma bort och bara inte göra någonting alls. Gå promenader och läsa böcker. Det är min plan, får hoppas att det passar de andra som ska med. Det har vart rätt så mycket den senaste tiden, till och med en dag på stranden tar ju faktiskt tid från annat som man vill och brukar göra. Men snart är det höst och då blir livet lite lugnare igen.
 
Det är ju himla härligt med sommar också. Att få träffa alla fina vänner som bor på annan ort och alla verkar vilja umgås mer på sommaren. Sen jobbar jag mer nu under sommaren också. Så det är inte så konstigt att jag har proppat livet fullt med roligheter ett tag. Men trots det så blir det nu skönt med lite camping liv vid vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0