#GlömInteBortVartDuVaritFredag

Det är lätt för många att tänka på hur de vill se ut och må. Jag vet inte. Men jag vet hur jag inte vill vara och känna. Tur att jag alltid har känt mig älskad! - HannaKjonsson (Instagram)
 
En människa som mig som varit tjock hela livet har lite svårare att få en bra bild av sig själv att sträva efter. Men jag lägger in mycket mer i en bra bild än bara utseendet. Och då blir det lite lättare. Det jag kan göra är att påminna mig om hur jag har sett ut och hur jag har mått och hur jag vet att jag mådde just vid det tillfället. Jag har haft otroligt mycket problem med min mage och mått allmänt dåligt i perioder. Sen att jag nu oftast ser mycket piggare och gladare ut är ju ett plus.
 Jag och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0