Så dubbelt

Kattungarna är ju sjuka i ögonen och kattmamman har bajssjukan. Nu på morgonen ska vi till veterinären och sen vill Katthemmet ta hem katterna till karantän för att behandla dom. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte.
 
Igår bajsade Argbiggan inte inne en endaste gång och tänk om ett matbyte gör att hon nu blir en normal katt som går på lådan. Då är det ju inga problem att ha dom här hemma. Det är allt bajs som gör det jobbigt. Att mata de små liven är ju bara helt underbart. Att tvätta ögonen är inga problem. Och att mysa är ju det bästa som finns. Hur ska jag klara mig utan dessa små som jag levt med i snart fem veckor?! 
 
Alla fina människor jag känner har gått ihop och hjälpts åt med katterna de gånger jag jobbar. Tänk att det finns så många fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0