Strömsholm

Jag fick i födelsedagspresent av Lina att åka till Strömsholm och igår var det dax. Det blev en himla lugn och mysig dag. Vi kollade på hoppning 130-140 och terränghoppning. Det är verkligen så läskigt med terränghoppning. Hindren är fasta och jag fattar inte varför man egentligen inte har mer säkerhet på hindren där. Men det är också roligt att se hur glada hästarna är och att de verkar ha jättekul.
 
Lina hade gjort en smarrig sallad med kycklingfilé fyllda med soltorkade tomater och fetaost, värsta lyxen!
 
Shoppingen var inte alls bra tyvärr. Jag hade planerat att få köpa ridbyxor och ett schabrak men det fanns inga. Eller det fanns men då var det väldigt dyra märken och det behöver inte jag ha.


Mycket av dagen gick åt till att åka dit och hem haha.. Men det gillar jag eftersom jag älskar att åka bil. På hemvägen stannade vi till i Kalkbrottet, ett riktigt mysigt ställe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0