Hinner inte

 Baltazars nya fina ride :)

Jag tar mig ingen tid till bloggen för tillfället. 
Idag har jag hjälpt Lina och Victor att flytta och sen donat med lite ideellt arbete. Tiden går snabbt som attans och jag insåg precis att jag har för mycket att hinna imorgon. Tidsoptimist som jag är så planerar jag in allt men det känns som att det kommer gå åt helvete. Klar för avfärd ska jag vara 14.30.
 
Min priolista.
* Rida - blev ingen ridning idag på grund av för mycket annat fix så Annika var snäll och fixade stallet. 2.5 timmar
* Laga matlådor till J - han ska tydligen vara borta i över en månad nu så det skulle behövas typ 60 stycken men jag begränsade ner det till 20. 2 timmar
* Packa - ja det vore ju toppen om jag hade med mig lite kläder. 30 minuter
* Städa och fixa till Katten, skjutsa Baltazar och bilen till Växbo. 30 minuter
* Duscha - ren och fräsch vore härligt. 30 minuter
 
Ja jag undrar om det var allt. Om jag räknar tar allt detta 6 timmar vilket innebär att jag måste vara redo och fit for action halv nio. Måste nog därför sova nu. Oh no måste handla också, innan matlådorna. Har iaf kommit fram till att jag mobilbloggar nu under helgen så att ni som vill kan hänga med mig!
 
Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste Baltasar sitter som en kung

2014-05-09 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0