Nya katten

Hennes historia är ganska kort och jag tänkte därför dela med mig av den så att ni har koll på vem hon är. Hennes namn är Balooa och hittades tillsammans med sina två syskon i en kattkoloni. Sedan dess har hon bott på Katthemmet Bill och Bull och de märkte att hon var med ungar. På grund av att det är många katter och mycket "sjukdomar" som florerar på katthem så placerades hon ut hos mig. Här ska hon bo till kattungarna pluppat ut, blitt stora och sålts.
 
Hon kom hit i lördagskväll och låg då mest och morrade och fräste i sin transportbur. Därför fick hon tillfälligt bo i köket då hon inte verkar uppskatta min fina vovve. Min katt bryr hon sig inte om så den hoppar över kompostgallret som den vill. Imorse åt vi frukost ihop, hon låg i fönstret och slumrade medans jag kunde sitta vid bordet och skramla och röra mig. Så vi hoppas att hon snart känner sig så hemma och välkommen som hon är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0