Svintrött klockan sju

och är fortfarande vaken. Jag vill somna klockan elva varje kväll. Men jag har ställt in min kropp på fel inställning verkar det som. Eftersom jag ändå är vaken så kan jag ju blogga lite.

Idag har jag varit i stallet typ hela dagen känns det som. Träning, skoning av alla utom W, Bronzac fix och massa mys med W och alla de andra.

När jag kom hem så var kattkorgen tom så jag fick lite lätt panik. Vem har tatt dom och vart fan är dom? Jo kattmamman aka Argbiggan hade lagt dom inne i sopskåpet. Vi är verkligen inte överens för tillfället. Hon är väldigt otrevlig och bara fräser åt mig. Idag fick jag ta en skurmopp och putta bort henne medans jag la tillbaka ungarna i bädden. De på katthemmet trodde att hon skulle bli coolare när hon fått kattungarna men hon är sju gånger argare nu. Jag snodde med mig fyra av ungarna och hade dom med i soffan en stund så den lite slöa kattungen fick vara ensam med Argbiggan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0