Fluffipuff

 
Jamen jag är ju så himla fluffig sen Mallisresan. Jag åt allt jag inte skulle äta och lite till. Så nu äter jag inga onödiga kolhydrater men ändå för mycket grönsaker för att räknas som strikt lchf. Jag har inget mål för tillfället. Jag fungerar bäst under press. Eller så är det det jag inte gör. Jag vet inte. Men jag äter inte rent socker eller mjöl och bara det gör att jag mår som en gnu. Ont i huvudet och seg i kroppen på grund av avgiftning.
 
Jag måste skaffa mig någon typ av målsättning. En enkel målsättning tror jag att jag behöver. Jag kan inte ta de sista 15-20 kilona till jul eller till min födelsedag för det fungerar ju uppenbarligen inte. Så jag måste fundera över detta en stund till och så återkommer jag när jag klurat färdigt.
 
Jag hittade mitt klippkort på Nordic i min träningsväska och det går ut i november. Därför ska jag så snart min fot är lite mer okej köra 1-2 pass per vecka. Känner att jag saknar träningspassen nu när det börjar bli höst igen och eftersom jag ändå kört på fitcampen 2 gånger per vecka. Det vore perfekt om fitcampen fanns här i Bollnäs. Just nu kan jag inte ens gå en rejäl promenad på grund av foten men det går nog om 1-2 veckor. Sen har jag onödigt mycket värk i handleden sedan jag hoppade på kryckor i början när jag hade gjort illa foten. Haha min kropp orkar inte med mig.
 
Men det jag har som prio att klara av de två kommande veckorna är ridningen. Och om jag känner mig som idag så kanske jag rider lite extra på mina vänners hästar. Ridning är sjukt bra träning!
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Äh man måste ju få unna sig lite gott på semestern också :)

2014-10-07 @ 21:19:52
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Nina

Något jag själv fått erfara är att när man tänker att nu får jag unna mig något det är ju ändå helg/semester/kalas etc är att man lätt trillar dit igen och tappar bort sig, helt plötsligt så äter man fel och kilona smyger sig på. Strikt är nog det enda alternativet faktiskt, låter trist som sjutton men det är så jag funkar faktiskt och visst är det så med dig med Hanna?
Kommenterar sällan numera, men Hanna jag kikar in med jämna mellanrum och håller koll ;)
Du har ju nyckeln till en lyckad viktnedgång sedan tidigare, titta bakåt i bloggen vetja :)

Svar: Du har så rätt!
Hanna

2014-10-07 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0