I´m back

I några dagar åtminstonde. Jag har vart förkyld i några dagar och mest legat i soffan och kollat på serier och snörvlat. I lördags kändes det lite bättre men igår kände jag mig helt bedrövlig. Skickade sms till Lina och bara "Jag vet inte hur jag ska kunna rida idag" och hon svarar "Okej, då tar vi en promenad". Det är så himla tråkigt och jag har känt mig lite hemsk som inte ens kunnat rida nu innan jag åker bort i en vecka men som ni ser så har jag världens bästa ridkamrat som tar dagen som den kommer. Det kanske är tur också att Dansa har vart lite trött någon dag. Idag känns det bra sålänge jag snyter mig var femte minut och sitter kvar i soffan. 
 
Winston är på igångsättning och det har gått sådär eftersom jag inte haft mycket till kraft i min kropp under våra ridturer så har vi mest skrittat korta rundor. Han har coolat ner sig lite i tempo nu också så det är skönt men ändå lite tråkigt. Jag kan inte bestämma mig för hur jag vill att han ska vara riktigt. Det är roligt när han är på G och framåt men det blir som en helt annan häst att rida. Han blir inte jättestark så egentligen borde det inte vara något problem men det blir allt lite svårare att hinna med i svängarna.
 
Återkommer nog igen under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0