Home on the roads

Winston var taggad och roliga att rida nästan hela tiden ikväll. Vi red sist nästan hela tiden för jag vill ju kunna göra det helt kontrollerat. Alltså i känslan, det är inte så att vi rider okontrollerat men känslan är inte att jag kan ha honom så som jag vill alltid. Vi travade mest och tog galopp två gånger till Årtalshuset och då var jag och W först. Han genade lite över vägen några gånger(tror han reagerade på att Linas pannlampa gjorde skuggor, jag rider utan pannlampa) och fjantade sig men kom båda gångerna igång rätt så fort och det gick rätt bra. Han var så himla fin idag med ett riktigt goo i steget mest hela tiden. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0