God morgon

Fredagen är här och jag är sjukt peppad på allt. Jag har träningvärk i typ hela kroppen MEN min ljumske känns inte av alls idag och det njuter jag av. Jag ska strax ut och gå min gamla runda som var min vardag. Längre promenader måste återinföras i mitt liv och jag ska se det positiva de gör för mig istället för att se det negativa med att aldrig kunna öka till joggning. Just nu funkar det ganska bra att gå utomhus igen så jag avvaktar med crossen för jag vet att den tar mer på knäna.
 
Till lunch idag blev det Pasta gjord på gröna ärtor, 17 kolhydrater per 100 gram, jag tog 40 gram. Så ca 8 gram per portion. Kändes riktigt lyxigt att äta pasta. Blandade ihop den med Champinjonsoppan som blev kvar igår och jäklar vad gott det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0