Mormor fyller år

Idag har jag haft en härlig dag med pyssel och fina människor. Annika ringde mitt på dagen och sa att det var hål i hagen så Winston hade rymt. Hon hade dock fått in honom och  nu var alla hästar inne i stallet. Jag åkte dit och hjälpte till att laga hagen, det tog mycket längre tid än man tror.
Men nu är den hel och fin. Sen mockade jag åt W och fixade hö innan Katja skickade ett sms och sa att hon var i Sibo. Så jag slängde mig i bilen och kom hem samtidigt som henne. Jag duschade och dog sen en stund i soffan.

 
Sen åkte vi och firade mormor som fyllde år och fikade med hela familjen. Jag drack kaffe med lite mjölk och Katja fick äta kakor och tårta, perfekt! Nu har vi kommit hem och jag har jobbat lite och nyss åt jag middag, uppvärmd pizza från frysen med beasås. Katja är här för hela helgen och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0