Vilken jävlig dag

Suget på choklad och salt lakrits är på topp idag och det är så drygt. Sen jag kom hem från stallet har jag lagat matlådor, tvättat 8 maskiner tvätt haha alltså hur kan man ens hitta så mycket tvätt i den här lägenheten?!, sorterat in nästan all tvätt,möblerat om, rensat ena hyllan och byrån, rensat papper, rensat en del av garderoben, blåst upp min nya kontorsstol, sorterat bort alla vinterridkläder och lagt i förrådet, lagt alla vantar och mössor i förrådet, vart på möte i 2 timmar och äntligen(sådär 1 år senare) spikat upp den sista av mina 4 små tavlor!
Jag har hållt mig undan affärer och ätit lunch, sen glömde jag äta middag så det gör jag nu haha.. Snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng och njuta av en ledig dag även imorgon. Funderar på en långtur med Winston om vädret är okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0