Härlig måndag

Jag har gjort så himla mycket grejer som legat över mig ett tag nu och jag känner mig såå fri. Är fortfarande lite svajig i mina känslor idag men jag är mer ledsen än arg idag. Eller ja jag undvek ju att skriva om det men jag har vart lite arg. Känner inte att det är så roligt att skriva om och absolut inte läsa om ett år eller så så jag undviker bloggen helt enkelt. Jag vill typ bara åka till stallet och mysa runt men ska vänta tills Lina slutar. Ska hålla henne sällskap när hon tömkör senare ikväll. Tror att jag ska ta en promenad ner till stan i solen nu innan och lämna in lite papper. 
 
Är besviken på att det fortfarande är 200 gram kvar till minus 5 kilo vilket stör mig. Men jag är målinriktad och hoppas att jag håller i det här länge nu. Men det är ändå lite störande.
 
My babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0