Men asså

Jag låg här hemma soffan nerbäddad och helt slut efter en heldag i stallet med ridning, mockning, promenad och allt fix. Inser att klockan börjar närma sig halv åtta och jag borde hoppa upp och åka mot träningen. Det var såå himla skönt i soffan och kroppen kändes trött. Eller hur var det nu? Var det kanske huvudet som var där och jäklades nu igen?  För nu sitter jag återigen här i soffan men med en timmes träning i kroppen och en härlig lite kallare dusch. Visst jag var trött, det var riktigt tufft ikväll och svetten rann över hela mig kropp. Men jag gjorde det och det är ändå det som räknas i slutändan. Tror att det var att jag kom ner till -5 kilo idag som gav mig liite extra energi också. Nu tusan är jag på G!! Ni ser det va? På bilden! Haha.. så jävla slut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0