Nya tröjor

Ska vara ekonomisk och verkligen tänka innan jag handlar nu ett tag. Jag har i princip allting jag behöver men någonting som jag har saknat i min garderob är fler tröjor att ha i stallet. Det är få tröjor som är tillräckligt långa i armarna för mig och de som är det brukar vara ganska dyra. De tröjor jag har i stallet nu är 3 stycken i samma modell, en svart och två lila, de kostar runt 400 kr styck. Men så var jag på Lidl idag och hittade dessa tröjor för 129 kronor styck. Visst säkert inte bra kvalité men långa i armarna och kul med lite nya färger!
 
Skulle knäppa fina bilder hit till bloggen, det blev dessa haha.. men man ser ju tröjorna nästan åtminstonde.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker tröjorna var fina!

2015-03-29 @ 23:48:57
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0