Vilken skillnad

När jag nu sköter maten och äter rikligt så går det ju faktiskt att träna bättre. Träningen ikväll var den bästa på länge. Jag var inte ens helt död när det var dags för 10 sekunder paus. Himla skön känsla som gjorde att jag kunde ta i ännu mer. Är taggad på träning nu och jag hoppas hoppas hoppas att min kropp håller. Tycker själv att jag har lagt upp ett bra och inte för högt mål. Förut kunde jag ju liksom träna 3-4 pass i veckan plus promenader(eller ett tag iaf tills det sprack). Nu promenader och 1-2 pass i veckan. På torsdag ska jag träna med min gamla beroendeterapeutlärare, intressant!
 
Jag älskar den här sköna efterträning känslan. Liksom lite tom och lycklig i kroppen. Här nedan gör jag alternativ övning(cyklar med benen i luften) istället för snedknäböj bakåt.
Idag hade jag sällskap av Veronica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0