Allt löser sig

Veckan kunde inte ha börjat bättre. Först en heldag hemma med tvättande blandat med serietittande och matlagning. Gjorde en god torsk i ugn med spenat och grädde. Min chef som jag ska ha i sommar ringde och frågade om jag kan börja jobba redan på måndag!! Det är inte heltid men herregud va jag längtar till att börja jobba. Jag ringde mormor och bokade hundvakt alla dygn jag ska jobba. Jag deklarerade, önskade i smyg att jag skulle ha betalat in extra skatt under året så att jag skulle kunna få tillbaka mer! Sadelutprovarfakturan kom och var lite mindre än vad jag hade räknat med! Jag hittade en fårskinnspad med hjälp av Lina som jag köpte mycket billigare än om jag skulle köpt en ny för 1300.
 
Ikväll åkte jag till stallet och hängde med på promenad när Lina red Dansa. Winston fick vila då han gått två dagar i rad efter sin vila på drygt en vecka. Pysslade lite i stallet och med de andra hästarna. En så skön kväll trots regnet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0