Ridning är underskattat

Alltså hur härligt är det inte att komma till stallet. Ta in en häst som kommer och möter mig i hagen?! Jo sörreni han har börjat med det mer och mer. Knäppa på "Fredagspodden" och mocka och pyssla med en herre som står och sover. Just då mår jag som bäst alldeles innan ridturen och när hela stallet är fint.
 
Winston var energifull idag! Det blåste massor! Jag var supertaggad! Var längesen jag längtat så mycket till en ridtur och som sen gick toppen! Vi småtravade typ bort till tåget haha.. Winston var verkligen taggad till tänderna men var även super lyhörd och så rolig att rida! & sen blåsten på det, alltså jag älskar den!
 
 
Efter ridturen fastnade jag i hagen. Satt där i blåsten med korna som sällskap och Winston framför mig. Hönsen var också med. Jag älskar vårt stall. Det är inte alltid jag tar mig tid att slöa runt såhär även om jag försöker bli bättre på det igen. Framöver lär det bli ännu mindre tid om allt går som det ska men jag får fan bortprioritera nått annat då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0