Hemma

Jag har en lite lugnare period framför mig nu och det känns gött. Hur som haver har dagen vart så himla härlig! Sovmorgon, alltid härligt! Utvecklingssamtal med härliga föräldrar. En förmiddag i skogen med barnen. En eftermiddag med Vidar på besök på jobbet.
 
En kväll i stallet då allt flöt på och hästarna verkade glada. Borstade allihopa och skrapade av Lukas massa hår. Lyssnade på mordpoddar i stallet så att jag blev alldeles nojjig haha.. "Aftonbladet Nyhetspodden" Mordet på Lisa Holm och Mordet på Ida Johansson. Fy fan vad vidriga människor det finns. Nu är jag precis i början på "P1 dokumentär" IS-krigarna från Vivalla, riktigt obehagligt att det åker människor här ifrån Svergie och krigar och mördar och våldtar. 
 
 
 
Nu ska jag skriva To Do lista och kolla på Den Röda Vargen som är den 4e filmen som är baserade på Liza Marklunds böcker. Kör en varje kväll jag hinner och orkar. Så himla bra! Älskar hon som spelar Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0