Knasigt med benet

Idag har min rygg huggt  flera gånger och jag är livrädd för att den ska bli sådär riktigt dålig. Men det är nog en onödig oro hoppas jag. Knät är också lite sämre igen men men jag mår helt ok i resten av kroppen.
 
Winston och jag skulle ut på en långtur idag och jag var så peppad och taggad när Winston nästan travade ut från gården. Men lyckan blev inte långvarig då Winston redan efter några hundra meter började få psykbryt med vänster bakben. Jag fortsatte rida och provade att trava men han blev knäpp även där och stampade och stampade benet så att isen flög och till slut sparkade han rakt ut och hoppade liksom. I skritten fortsatte han stampa så jag hoppade av och kollade igenom benet men hittar ingenting. Så himla underligt. Men hovslagaren berättade att han hade skurit lite bak på hoven så att det hade kommit en droppe blod så det kanske har med det att göra. Sjukt irriterande att inte kunna ta oss ut på denna efterlängtade runda dock.
 
Men han är ju världens coolaste, snyggaste och bästa häst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0