Härlig onsdag

Har hela dagen trott att det varit torsdag idag. En tidig dag på jobbet igen. Efter jobbet skyndade jag till en jobbintervju som gick så bra! Jobbet verkar vara utmanande, intressant och roligt! Ska faktiskt gå intro pass där inom en snar framtid. Sjukt spännande och så rätt?! Ska på en till intervju imorgon på ett annat jobb så får väl se hur det går! 
 
Sedan tog jag några timmar på stan och shoppade en tröja till mig själv och presenter till andra. Sen tog vi en middag på det nya stället "COMO". Jag åt en räksallad som var superb! Personalen var väl inte super exalterad vilket kanske sänkte stämningen på stället som annars var mysigt.



 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli 21 så att jag kan gå och lägga mig. Jag tänker nämligen vinna en annons som går ut klockan 21. Jag har en hel tom vägg i mitt vardagsrum och det är dax att den får någonting fint på sig! Imorgon börjar jag 6 och hur tidigt jag än lägger mig så är jag såå trött den dagen jag går upp så tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0