Späckad dag

Min pappa blir snart galen på mig när jag säger att jag inte har tid. Jag har ju tid men jag prioriterar och har lite för mycket planer ibland. Men annars tycker jag att jag har ett skönt flyt mellan alla delar i livet just nu haha.. Imorse hade jag sovmorgon!! Så himla härligt att kunna sova länge än till halv åtta. När jag vaknat och ätit en mugg med hallon och vispad grädde som var kvar efter desserten igår så åkte pappa och jag och tittade på en bil till mig. Jag har ju behövt köpa bil nån vecka men inte tagit mig tiden och när jag väl hittat en bil så har den blitt såld redan. Men idag köpte jag mig en bil! En ljusblå Ford Focus.
 
Efter det var jag i stallet fram till typ 20 ikväll. Jag red Ratata och sen var vi på tävling med Lina och Dansa. När vi kom hem till stallet igen så åkte vi och åt köpemat hos Linas mamma och Anders och sen så var det urstädning av allt i stallet eftersom det ska skuras imorgon.
 
Min kropp och ögon är så trötta. Känner mig nästan som att jag håller på att bli sjuk men jag hoppas jag slipper. Baltazar är hos mamma och pappa och det är så tomt här hemma. Men nu ska jag kolla klart på sista snutten på ett Castleavsnitt innan jag somnar. Imorgon är det jobb på agendan och det känns skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0