Detox på grönasmooties

Jag vet inte ens om jag har skrivit om min hemska magvärk här. Hursom så har jag i 3-4 veckor haft väldigt ont i magen, magkatarr. Så jag bestämde mig för en helrensning av kroppen för att försöka få någon typ att makt över kroppen och en startpunkt. Jag började i måndags så idag är det 5e dagen. Har mått så himla bra! Ni fattar vilken lycka att ha en smärtfri mage!! Dessutom har jag känt mig gladare och piggare i kroppen än på länge. Men jag kräver otroligt mycket sömn. Är trött vid åtta på kvällarna och kan sova i 10 timmar varje natt!!
 
Det känns väldigt konstigt att inte äta några mjölkprodukter what so ever och inte heller fett eller kött eller ja ingenting äter jag ju utan jag dricker bara. Det är inte jättegott men det är nyttigt!
 
På morgonen tar jag massa tillskott(både i och vid sidan av smootiesen)!
Bland annat: MSM, Chlorella, 
Vetegräs, 
Spirulina, Gurkmeja och Serotomin.
 
Mina smooties innehåller alltid
Vatten
Linfrön
 
I övrigt blandar jag i det jag känner för av
Blåbär
Hallon
Lingon
Ruccula
Paprika
Spenat
Avokado
Ingefära
Citron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0