Hej!

Jag har inte vart inne här på hur länge som helst som ni märkt. 2 månader tror jag. Ni är ändå fortfarande 14 personer som har tittat in här idag. Hur underligt? Men så himla roligt! Så nu kör vi igång igen med dokumentationen av mitt liv haha.. Jag känner mig väldigt självupptagen då jag sitter här och skriver.
 
Jag har nog kommit fram till vad jag VILL göra i mitt jobbliv. Nu är frågan hur jag ska komma dit. Det blir spännande att skriva mer om.
 
I stallet har jag också en ny plan. Det kommer ur en ganska jobbig tid men jag tänker nu att det kanske var detta som var meningen? Att jag verkligen skulle bli övertygad om att det är såhär vi ska jobba framöver? Jag kommer utveckla detta såklart så jag har det i skrift.
 
Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0