Älskar helgen

För då får jag hänga med min favorit!! Det finns ingen hund som jag är lika kär i som Baltazar. Såklart! Jag blir en lite lyckligare människa när jag har honom vid min sida! Han hatar dock att vara i stallet speciellt då han måste vara ensam när jag rider eller gör annat. Det är så himlans synd eftersom jag älskar att vara i stallet och då blir det lite dubbelt eftersom jag har mest tid på helgen men det är även då jag har B. Jaja sålänge vi busar och pratar så lider han inte för mycket. Han slipper ju alla vardagkvällar i stallet nu när han bor hos mamma och pappa på veckorna åtminstone. Han älskar att följa med ut på ridtur! Så jag ska försöka låta han göra det nå tag framöver då jag har sällskap med på marken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0