Tävlingsdag

Jag jobbade dygn till idag och var såå trött imorse. La mig och sov ett tag när jag kom hem för att bli lite piggare. Det funkade så resten av dagen har jag vart pigg och glad.
 
Vi åkte till stallet vid 1 och Lina fixade Dansa och jag skrotade mest runt tills vi åkte mot Rengsjö och dagens dressyrklasser. Lina rider nu nått nytt program A3 och B2. Jag fattar inte alls att hon kan hålla koll på alla svängar och vägar. Jag skulle liksom vilja ha ett program och sen hålla mig till det ett år eller så haha..
 
Det gick hursom superbra! Dansa var glad och pigg. Hon kanske var lite väl pigg för att få fram det bästa i steg och ridvägar men vi tycker att det är absolut viktigast att Dansa tycker att det är roligt och det var det idag!! Sen att Lina rider lugnt och stabilt gör ju såklart att det blir bra! Känns så fint när de är som ett och har roligt ihop!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0