Kycklingtaco a´la Lisette

Det här är en av de godast rätter jag vet om. Jag fick det av Lisette när jag jobbade i Rengsjö, därav namnet.
 
Du behöver:
1 grillad kyckling
5 dl fet cremefraiche
1 burk
ost
 
Tillbehör:
Lättsaltade tortillachips
Sallad efter smak
oliver
 
Gör så här:
* Rensa den grillade kycklingen och lägg all fint kött i en skål.


* Häll i Cremefraichen & Salsan


* Rör om och häll upp i en ungsfast form.
* Ha på ost efter smak och put in the ugn i 200 grader ca 20-30 minuter, eller tills osten fått lite färg.


* Servera med Chips & Sallad & oliver..


Så jäkla smarrigt! Denna ser lite läskig ut för att jag har använt lätt cremefraiche, det ska man inte ha.
 
Berätta gärna om du gör den och hur du tyckte att den var!

Kommentarer
Postat av: Helena

SUUUUUPERGOTT!!! Bara det att på mitt recept har vi i en påse tacokrydda och en hel påse riven ost i röran också :) SMARRI SMARRI!!!!!

2010-03-30 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0