Diet vecka 59

Nu är det slut på sommaren och ordning och reda igen. Jag har svajat lite på vikten i sommar men för 10 veckor sedan hade jag en update. Då hade jag gått ner 34 kilo. Under sommaren har jag varit uppe och nuddat vid minus 30 kilo igen. De senaste veckorna har jag inte alls vägt mig i och med allt med magen så har jag ju "fuskat" väldigt mycket även om jag inte har ätit väldigt mycket så har jag ätit fel. Men idag tog jag modet till mig och hoppade upp på vågen, den visar MINUS 36 kilo!!

Gissa om jag är nöjd, även om det "bara" är TVÅ kilo på hela sommaren så är det endå ett rätt stort MINUS. Många jag träffa påpekar att jag i sommar måste ha gått ner mycket i vikt för att jag ser ännu mindre tjock ut. Men det är alltså inte vikten utan kanske mer kroppen som omformar sig(trots att det inte syns nämnvärt på måtten). Detta känns iaf otroligt skönt och jag blir ännu mera peppad till att kämpa som fan nu i höst! Det är liksom 4 kilo kvar till mitt 40 KILOS MÅL!! Även om jag inte har någon belöning förrän MINUS 43 KILO!






Kommentarer
Postat av: Anna

så himla duktig du är!!! :) och du ser verkligen smalare ut nu!

2011-08-25 @ 10:19:50
Postat av: Anonym

Otroliga du!!! kramar mamma

2011-08-25 @ 10:31:46
Postat av: anna

heja heja heja hanna! du e så bra!

2011-08-25 @ 11:01:24
Postat av: Bella

Grattis! Du är så duktig!

2011-08-25 @ 13:43:35
Postat av: Malin

Du är verkligen duktig! Vad jag har förstått har du gått väldigt mycket i sommar också? Har du inte mätt med måttband nå? För som du gått och cyklat- med ballen i väska och allt!- så kanske du inte väger mindre pga ökad muskelmassa men ändå är smalare..

(;

KRAM

2011-08-25 @ 13:58:11
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag är såååå STOLT över dig vännen!!! Duktiga du!!!! :)

2011-08-25 @ 16:50:12
Postat av: Lina

Härligt! :)

2011-08-25 @ 23:00:40
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Sanna

jäklar!!! detta har jag missat! du är SUVERÄN!!!=) firar i madrid om du kommer=)

2011-09-04 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0