Smoothie - LCHF

Vardagslyx kallar jag detta! Den här är perfekt till frukost någon dag när jag är döless på bacon, ägg, omelett och allt annat som jag äter till frukost. Yoghurten jag använder är Arlas Ekologiska Naturella Milda yoghurt med en fetthalt på ringa 4,5%. Men det funkar självklart även med grekisk yoghurt eller vad man nu har hemma. Jag har endast gjort på vatten isbitar på grund av att jag har ingen plats för gräddisbitar just nu. Det blir mer smak ju mer tinade hallonen eller bären är.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Gott :) Brukar göra på vanlig naturell yoghurt och jordgubbar, mumma :d

2011-01-12 @ 09:12:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sanna

allt du gör ser så himmla gott ut! jag hoppas att det bara är att klicka pp recept i bloggen så jag kan börja göra dom när jag flyttar hem till sverige.

2011-01-12 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0