Svar på kommentar

Anonym om Daajet snack:
Hej Hanna! Vilken intressant blogg du har! Har du några tips till mig som nu börjat med lchf? Jag har hållt på i cirka två månader. I början vägde jag mig ingenting men har nu gjort det den senaste månaden och jag har inte gått ner ett gram! Det verkar gå så himla bra för dig och jag skulle mer än gärna vilja ha några tips och tricks från dig :)
Svar: Tusen tack! Tips är så svårt! Jag tror på att man måste hitta sitt eget sätt liksom.Har du inte gått ner ett gram sedan start? Eller gick du ner i början och inte nu? Fan vad tråkigt att du inte gått ner. Har du ätit riktigt? Ibland när jag ätit för lite så kan jag stå stilla i vikten. Jag måste brömma dig som tusan för jag skulle aldrig orkat fortsätta på dieten om jag inte gick neråt i vikt. Eller skulle jag det?! Jo nu skulle jag nog det men aldrig de första månaderna!

Tips och trixen som funkar för mig är.
* Jag äter tre gånger om dagen. Frukost, lunch när jag blir hungrig och middag sen när jag blir hungrig igen. Om jag inte blir hungrig försöker jag peta i mig lite mat iallafall för att hålla förbränningen igång. Alltså mat 3 gånger per dag.
* Lär dig vad som triggar ditt sug och undvik det alltid.
* Om du ska äta något utanför dieten så bestäm typ "7 godisar" eller "EN muffins" eller vad det nu är. Detta för att du ska undvika att äta 400 gram godis eller 3 bullar! Det blir farligt om det spårar ur..

Maila gärna om du vill veta något mer specifikt! Stort lycka till!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det blir det säkert :P

2011-05-03 @ 22:28:54
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0